پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229982
کريسمس بهانه فخر فروشي پولدارهاي نو کيسه به مردم
تاریخ انتشار : 1398/09/25 10:34:38
نمایش : 1514
همزمان با نزديک شدن به ايام کريسمس و سال نوي ميلادي در برخي شهرهاي کشور شاهد خريد و فروش درختچه هاي کاج با تزئينات گران قيمت در برخي فروشگاه ها هستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از انقلاب نيوز،فخر فروشي به مردم چند سالي است که توسط عده اي پولدار نو کيسه به تعبير رهبر معظم انقلاب فراگير شده است و در هر موردي که وارد شويم عده اي هستند که در اين اوضاع اقتصادي نابسامان ايران و مشکلات فراوان مردم در شبکه هاي اجتماعي به بقيه مردم فخر فروشي مي کنند.

اين افراد به ظاهر پولدار از هر موقعيتي استفاده مي کنند تا به ديگران فخر بفروشند و وجه تمايز خودشان را با آنها و اينکه از طبقه بالاي اشرافي هستند را به رخ ديگران بخصوص اقشار ضعيف بکشانند !

ايام کريسمس و همزمان با نزديک شدن به عيد سال نوي ميلادي در سطح کشور شاهد بازگشايي فروشگاه هايي هستيم که تزئينات مخصوص کريسمس و عيد ميلادي را به فروش مي رسانند مراسمي که براي اين پولدارهاي نو کيسه تبديل شده به يک ابزار ديگر براي فخر فروشي کردن به مردم تا نشان دهند که در اين شرايط بد اقتصادي ايران آنها همچنان پولدار هستند و اين شرايط بر روي آنها تاثير نداشته است.

با پرس و جو از برخي از اين فروشگاه هايي که درخت هاي کاج کريسمس به فروش مي رسانند و تزئينات مخصوص اين عيد را توزيع ميکنند متوجه مي شويد که چندين ميليون تومان براي يک درخت کاج بايد پرداخت کنيد آن هم براي چند روز که به ديگران فخر بفروشيد!

اين پولدارهاي نو کيسه که به تعبير رهبر معظم انقلاب که بسيار حکيمانه اين تعبير را براي اين افراد به کار بردند با انتشار تصاوير اين درخت هاي کاج چند ميليوني و ديگر هزينه هاي بالاي عيد کريسمس در شبکه هاي اجتماعي سعي ميکنند تا بقيه مردم را هم حتي به اين سمت تشويق کنند که سال نوي ميلادي در مقابل سال نوي ايراني و نوروز قرار دهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html